Ügyfélzóna
Annak érdekében, hogy magas színvonalú szolgáltatást tudjunk nyújtani
ügyfeleink részére, termékeinket és szolgáltatásainkat folyamatosan
fejlesztjük. Ügyfeleink igényére válaszul elhatároztuk, hogy a jobb
kiszolgálás érdekében létrehozzuk az Ügyfélzónát, ahol meglévő
ügyfeleink intézhetik folyamatban lévő ügyeiket.
Büszkék vagyunk rá, hogy kifejezetten jó, és kifejezetten magas pontszámot értünk el az elégedettség és a vállalatunk iránti lojalitás terén.
Köszönjük!
Szerviz és karbantartás
A pénztárnál elhelyezett áruvédelmi kapu folyamatosan jelez, mi okozhatja?
Valószínűsíthető, hogy a pénztárban gyűjtött kemény etikettek okozhatják
a riasztást, ellenőrizni szükséges a gyűjtés helyét és a tároló
rendszeres ürítését.
A bejáratnál lévő áruvédelmi kapu folyamatosan jelez, mi okozhatja?
Ellenőrizni szükséges a kapu oldalvédő-távolságában esetlegesen
elhelyezett címkével vagy etikettel ellátott termékek közelségét
(beleértve a kirakatot is)
A bejáratnál elhelyezett áruvédelmi kapu a szokásos riasztásnál gyorsabban villog, de hangjelzést nem ad, mi okozhatja?
Ilyenkor az áruvédelmi kapu a közelében elhelyezett címkét vagy
etikettet detektálja (tag too close üzemmód), kérjük keresse meg
és távolítsa el a hatótávolságon belül elhelyezett áruvédelemmel
ellátott árut, árukat.
Zárás után a fém rács leengedésekor a kijáratnál elhelyezett kapu időnként bejelez, mi okozhatja?
A fém rács antennaként az áruvédelmi címkék jelét reflektálja az
áruvédelmi antennák felé, megoldás: a rács síkjában lévő etikettek vagy
címkék eltávolítása, amennyiben ez nem lehetséges, úgy az üzlet
zárvatartásakor kapcsolja ki az áruvédelmi kaput.
Az üzletben történt villanyszerelés után az áruvédelmi kapu nem jelez az áruvédelmi etikettre vagy címkére, mi történhetett?
A berendezések 230 V-os hálózati feszültséghez szinkronizáltak,
valószínűsíthető, hogy fáziscsere történt a villanyszerelés során,
teendő: a berendezések szinkronizációját a szerviztől meg kell rendelni.
Általános kérdések
Mit képes nyújtani a SPIE vállalkozásom számára?
A világ vezető vállalataként professzionális termékpalettával, képzett
és elismert szakemberekkel, nemzetközi és hazai referenciákkal állunk
rendelkezésére az ingyenes igényfelméréstől kezdve a biztonságtechnikai
szaktanácsadáson át a tervezéstől egészen a kivitelezésig. Már meglévő
és újonnan telepített biztonságtechnikai berendezéseinek karbantartását
és szervizelését is vállaljuk.
Rendelkeznek-e 24 órás ügyfélszolgálattal?
Amennyiben Ön szerviz, illetve karbantartási szerződéssel rendelkező
üzleti partnerünk, úgy éjjel-nappal rendelkezésére állunk. Kérjük, hogy
látogasson el honlapunk szerviz és karbantartási aloldalára a
részletekért. Amennyiben még nem rendelkezik ilyen megállapodással,
várjuk hívását hétfőtől – csütörtökig 8.00 és 17.00, pénteken 8.00 és
16.00 óra között a +36-1-430-3700 telefonszámon.
Milyen berendezések óvhatják vállalkozásom biztonságát?
Amennyiben az ön vállalkozása kereskedelmi szektorban működik
mindenképpen érdemes gondolnia árukészlete védelmére. Elektronikus
áruvédelmi berendezéseink folyamatos fejlesztése is azért történik, hogy
az Ön értékeit megvédhessük. Az áruvédelem mellett kiemelkedően fontos a
kamerarendszereink biztonságban vállalt szerepe is. Amennyiben
szeretné vállalkozását a „kellemetlen látogatóktól” megóvni, akkor
érdemes riasztót (behatolásjelzőt), illetve beléptető rendszert is
alkalmaznia. A tűz elleni védekezést szolgálják korszerű tűz- és
füstérzékelő, valamint oltó rendszereink.
Kihez forduljak, ha – nem SPIE-s – biztonságtechnikai berendezéseim karbantartását és/vagy szervizelését szeretném kérni?
Amennyiben az Ön vállalkozása nem vállalatunk által forgalmazott
biztonságtechnikai rendszert üzemeltet, ez esetben is forduljon
bizalommal szerviz és karbantartási részlegünkhöz!