SmartEAS

A Sensormatic SmartEAS® megoldásait kiskereskedők részére ajánljuk. A SmartEAS®termékek lehetővé teszik, hogy kiskereskedelmi áruvédelmi eszközeiket ügyfeleink multifunkciós eszközzé, valós idejű üzleti intelligencia rendszerré alakítsák, mely hatékony eszköz lehet a veszteségmegelőzési stratégiákban.
vevoszamlalo

A tipikus áruvédelmi riasztás azért következik be, mert egy lopásgátló eszközt (etikettet vagy címkét) hatástalanítás nélkül kísérelnek meg átvinni az áruvédelmi kapukon. Az ilyen események bekövetkeztéről a legtöbb vállalatnál naplót vezetnek, melyet manuálisan vezetnek - ha nem felejtik el. A menedzsment számára ezek a naplók a legjobb esetben is csak homályos információt nyújtanak az áruvédelmi eseményekről és riasztásokról. Hogy a naplóban található adatokból értékes információt lehessen nyerni, tartalmukat összegezni és analizálni kell, azonban ezek az erőfeszítések annyi időt vehetnek igénybe, hogy a következtetés levonásának pillanatában az információ már elavult.

A SmartEAS® megoldás használatával az áruvédelmi események adatait automatikusan rögzíti a rendszer, a vállalat informatikai rendszerén keresztül azonnal továbbítja, melyeket így valós időben lehet grafikus, egyszerűen értelmezhető riportok segítségével értelmezni. A fontos eseményeket a rendszer automatikusan kiemeli, sőt, a riasztásokról azonnal SMS-t vagy egyéb üzenetet küld okostelefonra. Az adatokat bármilyen mélységben lehet összegezni, így nem okoz gondot az adatok üzlet, üzletlánc vagy akár vállalati szinten történő elemzése sem